Dead Kitten

Added Dec 29, 2010

by gir

Ashland, Tenness...

Cf1d6af3e2a22157ecd24cf3bb9f68c9d062455a_thumb

Views

623

013_large

Description

I had a friend who hates cats so i made her a dead kitten plushie for her birthday.

Difficulty

Novice

Categories

For
Unisex
Garment Type
Toy

8 Comments Sign in to add a post

  • Photo-1_large

    Dec 30, 2010, 09.10 PMby marlalalalere

    haha! your dead cat made me laugh!!!

  • My_bjork_shot_large

    Dec 29, 2010, 10.23 PMby dejanu

    Funny!

  • Dscn2632_large

    Dec 29, 2010, 08.32 PMby foteini

    hahahahahha! I like your dead cat.

  • Sitting_down_-_gloomy_large

    Dec 29, 2010, 10.55 AMby sarsaparilla

    Haha what a great idea! I hate cats too – it looks like something my friends would give me for my birthday :)

  • 555601_501658813193233_862358384_n_1__large

    Dec 29, 2010, 08.48 AMby joost52

    Damn gir, you’re good! I like cats, but I still love this dead kitten :)

    1 Reply
    • Cf1d6af3e2a22157ecd24cf3bb9f68c9d062455a_large

      Dec 31, 2010, 12.43 AMby gir

      Thank you, thank you. =]

  • 149646_461287717745_580112745_6144100_1261499_n_large

    Dec 29, 2010, 02.38 AMby gaviccaabri

    I think this will be her first cat love. I love the first picture, it’s sooo funny and cute!

    1 Reply
    • Cf1d6af3e2a22157ecd24cf3bb9f68c9d062455a_large

      Dec 31, 2010, 12.42 AMby gir

      lol, she adores it & thank you!

  • Self_large

    Dec 29, 2010, 01.24 AMby jsanga

    lmao, i love it!! How cute!! I gotta figure out if I know anyone who hates cats..what a cute idea!!!

  • Dsc_0895icelowres_-_copy_large

    Dec 29, 2010, 01.16 AMby melonhead

    Hahaha this is cute!

    1 Reply
    • Cf1d6af3e2a22157ecd24cf3bb9f68c9d062455a_large

      Dec 29, 2010, 01.23 AMby gir

      thanks!

    • This is a question
  1. Sign in to add a post

Add to Favorites 1 person added it

Burdastyle

http://burdastyle.com//projects/dead-kitten